A televíziós nézettség mellett jelenleg az internetes látogatottság terén is piacvezető itthon az RTL csoport a televíziók és rádiók online portfoliói között.
Az RTL Online az év harmadik hónapjában kiemelkedően teljesített, napi átlagos egyedi látogatószáma közel 195 000 volt, a látogatók pedig napi átlagban 1 151 508 oldalletöltést generáltak a Medián - Webaudit adatai alapján.
Így márciusban a napi egyedi látogatószámot illetően a 2013-as év eddigi legjobb eredményét sikerült produkálnia. A tavalyi év azonos időszakához képest (2012 március) 14%-os növekedésről beszélhetünk. Az első negyedévben pedig 170 566 átlagos napi egyedi látogatót számlálhatott az RTL Online Csoport, amivel a közvetlen konkurenseket sikerült maga mögé utasítania (vagyis a tv-s és rádiós online portfóliókat).
A Webaudit mérésében résztvevő, közel kétszáz portfolió közül az RTL online csoport a 18. leglátogatottabb a márciusi egyedi látogatószám átlag alapján.
A kimagasló eredményhez hozzájárultak a piacvezető csatorna, az RTL Klub sikerprogramjai is, ugyanis indulása óta folyamatosan növekszik az Éjjel-nappal Budapest műsoroldalának látogatottsága, valamint a tartalom látogatottsága az RTL Most oldalon. Az Éjjel-nappal Budapest a Barátok közt-höz hasonlóan kimagasló online eredményeket szállít. Március utolsó hetében például a Moston megközelítőleg félszázezren nézték vissza egy átlagos napon a sikersorozat epizódjait.
Az RTLII saját gyártású műsora, A Szombat Esti Láz látogatottsága is a várakozásokon felül alakult. A produkció adásnapján, és az azt követő két napon lényegesen megemelkedett műsoroldal látogatottsága, és a műsort visszanézők száma az RTLII Most -ján.
(Forrás: Medián Webaudit)