Az RTL Klub legújabb saját gyártású napi sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest a 14. héten ismét növelni tudta közönségarányát a 18-49-es célcsoporton, hiszen heti átlaga pontosan 30% lett. Az elmúlt hét így egy újabb lépcsőfokot jelent a műsor életében, különösen, hogy a szerdai (2013.04.03-i) epizód 31,6%-os közönségarányt ért el az éppen televíziózó 18-49 éves korosztály körében. A kiemelt célcsoporton a nagy áttörést a műsor hatodik hete hozta, ekkor lépte át a közönségarány a 25%-os határt, azóta a csatorna szempontjából valamennyi fontos célcsoporton erős növekedés figyelhető meg.
A sorozat második hetében (ekkor került át az este nyolcas sávba) a 18-39-es nők célcsoportján kezdett el a leghamarabb növekedni a nézettség, ezen a célcsoporton a fejlődés máig nem állt meg: míg az első héten a célcsoport éppen televíziózó tagjainak 22,4%-a követte a közös albérletben élő fiatalok mindennapjait, addig a 14. héten ez a szám 39,5%-ra növekedett, vagyis több mint másfélszeresére nőtt. Hasonló ütemben növekedett a 14 éves vagy annál fiatalabb gyerekkel rendelkező háziasszonyok (HW with children 0-14) célcsoportján is az Éjjel-nappal Budapest, a kezdeti 23,7%-os közönségarány 39,6%-ra emelkedett az elmúlt héten.
A fiatalokról szóló sorozat az elmúlt pár hétben természetesen a fiatalabbak hétköznap estéit is egyre inkább meghatározta: a 15-29-es célcsoport éppen televíziózó tagjainak 37,9%-a nézte Joe albérlőinek mindennapjait a 14. héten. A 20:00-kor kezdődő Éjjel-Nappal Budapest tehát egyre nagyobb nézőközönséggel bír, míg a TV2 ebben az idősávban gyengébben teljesít. Az RTL sorozatát heti átlagot vizsgálva csak az első héten volt képes legyőzni a TV2, amikor még 19:10-kor kezdődött a sorozat, ekkor is mindössze 5 százalékpontnyi volt a különbség. Az új sávban a sorozat olyannyira megerősödött, hogy amíg Anikóék történetére az 50 alatti televíziózó felnőttek 30%-a volt kíváncsi a 14. héten, addig a konkurencia ugyanebben az idősávban mindössze 13,2%-os közönségaránnyal rendelkezett, vagyis több mint dupla annyian nézték a piacvezető csatornát az elmúlt hét munkanapjain 20:00 után, mint a konkurenciát.
Az elmúlt két hét (2013. 13-14. hét) adatai alapján kijelenthetjük, csak az RTL Klub saját gyártású sorozatai (Barátok közt és Éjjel-Nappal Budapest) képesek minden nap meghaladni az 1 milliós nézőszámot a főműsoridőben (a teljes lakosságot vizsgálva).
(Forrás: Nielsen Közönségmérés)