Történetének második legnézettebb adásán van túl a Gasztroangyal és a Maradj talpon!, a tavalyi szezonnyitóhoz képest jelentősen nőtt a Forma-1 nézettsége, az ünnepi műsorok is jól teljesítettek, a 15-ei híradások pedig 4 millió emberhez jutottak el.
Március 15-én a közszolgálati adók ünnepi műsorkínálatát a szélsőséges időjárási körülmények miatt óránként a rendkívüli Híradók kiadásai szakították meg. A híradások megnövekedett számának köszönhetően a közszolgálati adók hírműsorai a megszokottnál jóval több, közel 4 millió nézőt értek el ezen a napon. Az ünnepi műsorfolyam a Ma reggel adásával kezdődött, amely ezen a napon több mint 300 ezer fős nézettséget ért el, a márciusi átlagnak közel dupláját. A délelőtt folyamán jelentkezett A haza mindenek előtt című ünnepi műsor, amelynek közel 4 órás adása az M1 és a Duna World adókon együtt közel 2 millió nézőt ért el. A délutáni műsorkínálatból magas, 600 ezer fő fölötti nézettségével kiemelkedik a Kőszívű ember fiai című történelmi film, amelyet a tévézők 13,8%-a választott. Népszerű volt még a Lúdas Matyi című magyar animációs film is, amelyet pénteken és vasárnap is műsorra tűzött az M2, az előbbi 292 ezer fős nézettséget és 5,7%-os közönségarányt ért el. A Dunán a filmek közül a legtöbben, 197 ezren, az Egy magyar nábob c. filmet nézték.
A Forma-1 2012-ben és idén is az Ausztrál Nagydíjjal vette kezdetét. A két idényt összehasonlítva, mind a futam, mind az időmérő edzés magasabb értékeket ért el idén, mint tavaly. Az időmérő edzés nézettsége 2013-ban 588 ezer fő volt, míg tavaly 470 ezer fő volt. A vasárnapi futam teljes közvetítésének nézettsége 2013-ban 773 ezer fő, míg tavaly az 675 ezer fő volt. A futamokat vizsgálva az ideit 858 ezren nézték, ez majdnem 100 ezer fővel, 12%-kal több mint a 2012-es első futamé.
Az M1-es ismétlések közül az időmérőé 28 ezer fővel az idei, míg a futamé 24 ezer fővel a tavalyi ért el magasabb nézettséget. Az M2-es ismétlések hasonlóan alakultak: az időmérőé 5 ezer fővel az idei, míg a futamé 38 ezer fővel a tavalyi ért el magasabb nézettséget – ezen a csatornán idén egy órával későbbi időpontban.
Az Ausztrál Nagydíj közvetítéseibe a közszolgálati csatornákon a tavalyihoz hasonlóan idén is összesen több mint 3,1 millió fő nézett bele legalább egy percre.
A március 15-i ünnepi hosszú hétvége műsorai közül a Gasztroangyal című, M1-en sugárzott műsor is kiemelkedő nézettséget ért el. A délután 17:37 perctől sugárzott műsort 667 ezren nézték és 1, 36 millióan voltak, akik az 52 percnyi adásba hosszabb rövidebb időre bekapcsolódtak. Ezzel a nézettséggel a műsor történetének második legjobb eredményét érte el.
Borbás Marcsi gasztronómiai műsorát az éppen tévézők 16,6%-a választotta, ezzel saját sávjában a legnézettebb lett, megelőzve az RTL Klub Bombanő című vígjátékát és a TV2-n sugárzott Irigy Hónaljmirigy Show-t.
A Maradj talpon! szezonnyitó adását március 17-én este 20:17 perctől sugározta az M1. A Dal szereplőit próbára tévő Gundel Takács Gábor vasárnap esti vetélkedőjét 882 ezren nézték, és közel 1,7 millióan kapcsolódtak bele hosszabb rövidebb időre.
Ezzel a nézőszámmal ez az adás a vetélkedő történetének második legnézettebbje lett, a 2012-es év szilveszteri különkiadása mögött.
A vasárnap esti Maradj talpon! különkiadás az M1 aznapi legnézettebb műsora lett, de az összes csatornát figyelembe véve is a 6. helyet szerezte meg.
A vetélkedőt az éppen tévézők 16,5%-a választotta, amivel saját sávjában a második legnézettebb lett. A vetélkedő mind nézőszámban, mind közönségarányban jobbnak bizonyult a TV2 vasárnap este sugárzott, Transformers – A bukottak bosszúja című filmjénél.
Forrás: Nielsen Közönségmérés