HTML

Címkék

Baki: Munkaügyek-baki

2013.03.04. 16:36 bence_


Mostanában elég hanyagolva van a baki rovatunk, talán értem is az okokat, hiszen a minap a Facebook-ra kitett vicces The Walking Dead-”bakit” is volt egy-két ember, aki a szívére vette a képet, és a hibakeresés ütőlapját kapta elő. Holott a hibákat az ember szerintem nem keresi, hanem találja, beléjük botlik. És ezen ritka alkalmakkor naná, hogy fellelkesül, hogy észrevett valamit, amit talán más nem.

Na, mindegy. Én most egyébként azon lelkesültem fel, hogy az egyik jelenleg is futó magyar sorozatról, a Munkaügyekről ismét esik szó a blogon. Még ha ilyen apropóból is, de már ezért megérte. Hátha majd kapunk írást is róla – vagy írok én, ha teljes munkaidős blogger leszek:)

Köszi a találatot zako1-nek! Ja, a Munkaügyek – 2×11-ből való a kép. Ilyenkor mindig adja magát a kérdés, hogy nem vették észre, későn vették észre, vagy más oka volt annak, hogy bent maradt ez a snitt?



via Sorozatjunkie (winnie)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: baki munkaügyek

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr365154131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása