HTML

Címkék

Videoklip: Éjjel - Nappal Budapest, Myon & Shane 54 feat. Tóth Gabi

2013.03.02. 23:33 bence_


Tóth Gabi érzi az Éjjel -Nappal Budapest feelinget




Az énekesnő az RTL Klubon látható Éjjel – Nappal Budapest című sorozathoz készült dalt énekli, amelyhez már a videoklip is elkészült a héten, ennek kapcsán az Gabi elmondta hogy ő is szívesen összeköltözne pár fiatallal egy közös albérletbe.

„Tizenhat évesen 2004-ben jöttem Budapestre. Először a nővéremmel, Verával laktam, aztán egyedül egy albérletben. A tapolcai barátaimat viszont ott kellett hagynom, bár azt terveztük, hogy egyszer összeköltözünk, mint az Éjjel – Nappal Budapest szereplői. Aztán végül csak én kerültem a fővárosba, így egyedül kellett helytállnom.


Azért tudom magamat beleélni ebbe a dalba, mert az akkori érzéseket idézi fel bennem. Kicsit irigylem azokat a fiatalokat, akiknek most van lehetőségük arra, hogy együtt nyomják, egy közös albérletben. A dal meghitt és egyben partizós, nagyon jó pillanatokat éltem meg a felvétel közben.

A sorozatban a kedvenc karakterem Anikó, tetszik benne, hogy olyan karakán csaj” – mesélte Gabi.
"Egy napom volt megismerkedni a dallal, de nagyon fülbemászó volt, így nem volt problémám vele, nagyon örülök, hogy én énekelhettem fel a dalt, mert tényleg éreztem minden sorát, minden rezdülését." - tette hozzá az énekesnő.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: videók éjjel-nappal budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr415154122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása