HTML

Címkék

Somló: Jól vagyok

2013.02.25. 10:44 bence_


A Voice zsűritagjáról hónapok óta keringenek olyan pletykák, hogy nagyon beteg, többen ennek tulajdonították azt is, hogy a műsorban megfejthetetlen monológjai voltak, na meg azt is, hogy miért adott három koncertet is az LGT.

somlo.jpg
Somló a szerdán adásba kerülő Frizbiben cáfolta a betegségéről szóló híreket. A Bors ott volt a felvételen, szerintük Hajdúnak azt mondta Somló, hogy teljesen egészséges, még az ingét is kibontotta, hogy bebizonyítsa, nincs pacemakere.

"Három-négyhavonta elmegyek kivizsgálásra. Nem titok, van egy kis cukrom. Most úgy érzem legalábbis, hogy jól vagyok, megvagyok. Hogy miként viselik majd a sejtjeim, a szervezetem, a testem a változásokat? Majd kiderül" – mondta az LGT tagja.

A Borsnak azonban ez nem volt elég, külön rákérdezek Somlónál a dologra. "Nem tudom, miért faggatnak az egészségemről. Lehet, hogy szarul nézek ki, sápadt vagyok. Hajdút is megnyugtattam, megmutattam neki a leleteimet. Vércukorral kapcsolatban vizsgáltak. Gyógyszereket kellett szednem, de már azt sem. Az étkezésemre azonban oda kell figyelni, különben belehalok" ­– reagált a lapnak.

via comment:com (barb)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: bulvár the voice

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr435154080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása