HTML

Címkék

Oláh Gergő a boldogságba repíti feleségét

2013.02.19. 15:01 bence_


A 2012-es X-Faktor győztese hatalmas meglepetést okozott párjának. Gergő romantikus ebédre hívta feleségét, és falatozás közben közölte vele: teljesül életük legnagyobb álma, repülni fognak. A pár kettesben utazik Manchesterbe, életükben először élik át közösen a repülés élményét.


Gergő és Niki Románián és Olaszországon kívül még nem járt külföldön, ám akkor sem a kikapcsolódás miatt utaztak, hanem a tánccsoportjukkal mentek dolgozni. Nagyon régóta vágytak arra, hogy kettesben elrepülhessenek külföldre, és ez most teljesülni fog.


„Teljesen titokban tartottam a meglepetést, még arra is ügyeltem, hogy Valentin napon egy kis figyelmességgel kedveskedjek Nikinek, mert a repülés-ajándékot csak másnap tudtam átadni. Nagyon izgultam, hogy véletlenül se szóljam el magam, pedig szívem szerint már napokkal korábban elújságoltam volna. Elmentünk ebédelni, és az első fogás után a pincér nem a főételt, hanem egy papíralapot hozott tálcán, ami az utazásról szólt. Ekkor átadtam neki a beszállókártyánkat, és mondtam a feleségemnek: most teljesül életünk álma, a gyerekek nélkül, repülővel elmegyünk pár napra pihenni” – mesélte lelkesen Gergő.

Gergő közel 2 hónapja nyerte meg az RTL Klub tehetségkutatóját, és azóta hatalmasat fordult vele a világ, rengeteget dolgozik, kevés meghitt percet tud a családjával tölteni. Éppen ezért óriási ajándék mindkettőjük számára, hogy néhány napra elvonulhatnak a világ elől.


„A gyerekeket a nagyszülőkre bízzuk, és négy napig semmi mással nem foglalkozunk csak egymással és a sok élménnyel. Várom magát a repülést, de nagyon félek tőle; szerintem végig fogom sikítani az egész utat, de az is lehet, hogy beveszek egy kis nyugtatót, így nem rettegek majd, hanem inkább a szépségekre tudok figyelni” – mondta Gergő felesége, Niki.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: bulvár x-faktor

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr495154061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása