Véget ért a Life.hu websorozata, a Csalfa Karma. Az [origo] sajtóközleményében az áll, hogy a teljes szériát (tehát minden epizód valamennyi elindításának számát összeadva - a szerk.) eddig összesen 960.000-szer töltötték le, televízióban pedig megduplázta a LifeNetwork nézőinek számát. Az Origo Zrt. sikerként könyveli el úttörő vállalkozását, amely jócskán meghaladta az előzetes elvárásokat. Hamarosan kiderül, hogy készül-e újabb széria.
Az Origo Zrt. május végén indította el a szerelmi háromszögről szóló sorozatot, amelyben egy férfi két női szívet dobbantott meg egyszerre, ráadásul egy nővérpárét. Míg Szonja (Bátyai Éva) képes volt teljesen kifordulni önmagából csak hogy végre megállapodhasson, Anna (Herrer Sára) habitusa teljes mértékben illett Robiéhoz (Rédei Roland). A szálak kuszálódtak, szenvedély, féltékenység, üldözés, félresikerült randik felváltva követték egymást, egészen addig, amíg a két Karma végre összetalálkozott. A Magyar Grundy UFA gyártásában készül sorozat epizódszereplőiként a jóságos boszorkányt játszó Esztergályos Cecília, valamint az allűrös stylist-ot alakító Lakatos Márk vált sokak kedvencévé.
A websorozatot hetente háromszor láthattuk a Life.hu női portálon, a tévézők pedig a LifeNetwork-ön nézhették a heti összefoglalót. Az egyes webizódokat az interneten átlagban 40.000 ember követte, a teljes évadot pedig közel 1.000.000-szor töltötték le. A legnépszerűbb rész a nyolcadik lett, amely egy fogorvosi rendelőben játszódik, és igen pikáns jelenetet tartalmaz – erre 70.000-ren voltak kíváncsiak. A sorozat weboldalára hetente átlagosan 200 ezer ember kattintott. Nézettsége pedig folyamatosan emelkedett a LifeNetwork TV-ben is, míg végül megduplázta az esti sáv átlagos nézőszámát.
Az epizódok természetesen fent maradnak az interneten, az esetleges folytatásról pedig Hámori Barbara, a Szórakoztató tartalmak igazgatója nyilatkozott:
„Jelenleg komoly tárgyalásokat folytatunk üzleti partnereinkkel a folytatásról. Mivel egy igen költséges, magas minőségű sorozatról van szó, az Origo Zrt. vezetősége szponzorok bevonásával is biztosítani kívánja a következő évadok finanszírozását. Ma már – az első évad számai fényében – látjuk ugyanis, hogy a sorozat által kínált kereskedelmi lehetőségek, mint a termékelhelyezés, vagy kreatív szponzorációs megjelenések a hirdetők számára kiemelkedő hatékonyságúak lehetnek a websorozat támogatásával.”