HTML

Címkék

Tamás atya visszatért Csillagkútra

2011.07.01. 17:22 bence_


Közel egy év telt el Betty és Tamás atya könnyes búcsúja óta. A Jóban Rosszban rajongói azóta várták, mikor folytatódik kettőjük története. A TV2 sorozatának alkotói a nézők kérésére visszahozták Száraz Dénes karakterét.

A Jóban Rosszban történetének legjobban várt szerelme végre beteljesedhet. Hosszú hónapok után ugyanis újra Csillagkútra érkezik Tamás atya.

„Úgy érzem, sokkal felszabadultabb lettem, még inkább magamat tudom adni. Már nincs meg a kezdeti izgalom, mint amikor a sorozatban kezdtem, így sokkal könnyebben megy minden. Hiába játszottam rengeteg darabban, hiányzott a forgatás, nagyon megszerettem a társaságot és a műfajt is.” – mondta Száraz Dénes, akit először szerda este láthattak a nézők a TV2-n.

Tamas_atya

Tamás atya nem tud szabadulni érzéseitől, nem tud túllépni Bettyn. Éppen ezért úgy döntött, szembenéz a kísértéssel és visszatér. A nézők mellett ennek Szabó Zsófi is nagyon örül.

„Dénessel nagyon jól tudunk együtt dolgozni és magánemberként is egy hullámhosszon vagyunk, szinte testvéri a kapcsolatunk. Amikor visszajött és először találkoztunk, a nyakába ugrottam és megöleltem. Nagyon boldog vagyok, hogy folytatódik Betty és Tamás atya története.” – árulta el Szabó Zsófi, aki a nézők mellett szintén sokat kérlelte producerét, hogy hozza vissza Száraz Dénest a képernyőre.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: hírek jóban rosszban

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr795153763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása