Az Origo Zrt. május végén indította útjára hazánk első romantikus websorozatát, a Csalfa Karmát, és ezzel egyúttal egy új műfaj meghonosítását kezdeményezte az online piacon. Viszonyítási alapja nem lévén, az előzetes tervezéskor epizódonként több tízezres látogatottságot vártak a bonyolult szerelmi szálakat feldolgozó sorozattól. A Magyar Grundy UFA által gyártott 24 epizódból nyolc került már ki a websorozatnak otthont adó Life.hu női portálra. A produkció eddig 292.000 letöltést számlál.
– Epizódonként minimum 15-20 ezres letöltést szerettünk volna elérni, de úgy tűnik, megduplázódnak előzetes terveink, hiszen ez a szám a gyakorlatban 30-45 ezer lett, összességében pedig több mint negyedmillió nézőnél tartunk – számol be az eredményekről Hámori Barbara, az Origo Zrt. Szórakoztató tartalmainak igazgatója. – Az úttörő vállalkozás elindításakor nem titkolt célunk volt az is, hogy a Life.hu női site-unk ismertségét növeljük, és a Csalfa Karmának köszönhetően meg is duplázódott az oldal direkt látogatóinak száma. Csak a websorozat gyűjtőoldalára hetente 215 ezer ember lép be!
A Herrer Sára, Bátyai Éva, Rédei Roland főszereplésével, és Esztergályos Cecília, Tóth Ildikó és Lakatos Márk cameo-kal futó sorozatot vasárnap esténként a LifeNetwork TV is leadja. A csatorna egyébként működése óta ez év májusában érte el legmagasabb közönségarányát, amely 2010 májusához képest 18%-os növekedést jelent.