HTML

Címkék

Kökény Attila is Jóban Rosszban

2011.05.20. 00:04 bence_


Elment a hangja Kökény Attilának. A Megasztárban feltűnt tehetség profi szakemberekhez fordult, hogy gyógyírt leljen betegségére. Erre pedig a legtökéletesebb hely nem lehet más, mint a Csillagvirág klinika. Legalábbis a Jóban Rosszban forgatókönyvírói szerint. Az énekes tegnap óta önmagát alakítja pár epizód erejéig a sorozatban.

Kokeny_attila

„Leírhatatlan módon izgultam a forgatás előtt. Pár mondatos szöveget kaptam, ami nekem hihetetlenül sok volt, hiszen sosem vágytam színészi karrierre, nem vonzott ez a fajta szereplés. Valahogy a zenével és a dalszövegekkel nincs gond, de ez kifogott rajtam.” – árulta el az énekes. – „Mindenki nagyon kedves volt, szeretettel fogadott és próbált segíteni, de hiába tanácsolták, legyek természetes, eleinte nehezen ment.” – tette hozzá Kökény Attila, aki jócskán felforgatja majd a Csillagvirág klinika hétköznapjait.

„Az éneklés az könnyen ment, bár fura volt ilyen környezetben dalra fakadni. Kíváncsian várom, hogy mindez hogyan mutat majd a képernyőn. Színész továbbra sem szeretnék lenni, de nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen jó csapattal dolgozhattam együtt és belekóstolhattam ebbe is egy picit.” – árulta el Kökény Attila, akinek legújabb dala is felcsendül majd a sorozatban.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: hírek jóban rosszban

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr495153717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása