HTML

Címkék

Olvasói levél: A neten bűntényre szólítják fel az embereket

2011.03.04. 08:59 bence_


Egy érdekes olvasói levelet szeretnék megosztani veletek, amely ma landolt az email fiókunkban. Olvasónk ír a szavazatmanipulálásról, Éva viselkedéséről és a műsorvezetők részrehajlóságáról. Módosítatlanul közöljük írását.


 Tisztelt szerkesztőség! Szlovákiában élő, a magyar kisebbséghez tartozó 48 éves háziasszony vagyok. Őszintén szólva nem is olyan rég még elmondhattam magamról, hogy szívesen nézem az RTL Klub műsorait, de most a VV4 alatt elment teljesen ettől a kedvem,- egyszerűen hihetetlennek tartom, hogy tömegek rajongjanak pl. egy alkoholista Éváért. Tulajdonképpen úgymond a kegyelemdöfést ma este kaptam, mikor is a neten nézelődve a következőt találtam:


Kedves Alekosz szurkolók! Szeretnék figyelmetekbe ajánlani egy módszert. Léteznek úgynevezett "tolós", "lövős", "durrantós" sim kártyák. A lényegük az hogy hajléktalanok,nem létező emberek, illetve halottak nevére "hoznak ki" ilyen kártyákat a szolgáltatóktól előfizetéssel. És mint új előfizetős kártya 40-50ezer után tilt csak le. Azután ha újra szeretné aktiválni az ügyfél bekell fáradjon a szolgáltatójához és igazolni magát ismét. De mivel nem létezik az "ügyfél" vagy behajthatatlan rajta így a szolgáltató tehetetlen. A lényeg az hogy vidéken is Pesten is akárhol könnyen hozzájuthatsz ilyen kártyákhoz. Azt jelenti hogy pár napig használhatod esetleg hétig teljesen ingyen a limitig.. (40-50ezer általában.) Na most egy ilyen kártya ára 2000-6000ft között mozog, akármelyik kis mobilos boltban vagy utcán is beszerezhetőek. Ha nektek megér annyit, nekem megért. Akkor szerezzetek be 1 vagy pár ilyen kártyát és tiltásig mehet a 1799 Alekosz SMS! :D Számítógépre kötve csak entert kell nyomogass kb... :D:D:D:D ALEKOSZ FOG NYERNI! MINDIG MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT!


Mindezt a következő oldalon találtam: http://qz.hu/Szavazas/viewpoll/alekosz-fanok-olvassatok-el.html


Képtelen vagyok felfogni, hogy egyszerűen egy olyan adó, mint az RTL Klub, hogy engedheti meg magának, hogy ilyesmi egyáltalán szóba jöhessen a szavazásokkal kapcsolatban. Persze nekem amúgy is furcsa az egész, mert pl. sim kártyát nálunk csak érvényes személyi felmutatásával lehet vásárolni, ahhoz meg hogy ne feltöltős legyen a kártya mégtöbb adat, és okmány kell. Gondolom a szavazatok számlálásánál észreveszik, hogy egy számról az illető személy által megnevezett számú, vagy azt megközelítő számú sms érkezik, és ha igen, akkor azt miért nem jelentik, vagy biztos van rá mód, hogy valahogy ellenőrizzék! Vagy önöknek ez mindegy? (Nem szeretném védeni a csatornát, de saját maguknak tennének ezzel keresztbe. Másrészt tudtommal mindenki annyi szavazatot és pénzt áldoz erre, amennyit nem sajnál. A csatornának nem kell vizsgálnia, hogy a néző például rendezi-e a számláját, ez csak rá és a szolgáltatóra tartozik - a szerk.)


A másik megjegyzésem a következő lenne: Szerintem az, hogy Éva folyamatosan porig aláz embereket az sokkal nagyobb lelki károsodást okozhat, mint az, hogy Olivért Zsuzsi megdobta egy naranccsal, vagy egy üveggel! Miért nem hoznak olyan szabályt, hogy ne alázhassanak meg senkit emberi mivoltában? Ha rajtam múlna, én már Évát rég kizártam volna!


A műsorvezetőkről csak annyit írnék, hogy Stohl András kivételével mind részrehajlók, miért engedik nekik, hogy állást foglaljanak a versenyzőkkel kapcsolatban, hisz ezzel is befolyásolják a nézőket! Arról nem is beszélve, hogy a sértődött Olivér kijelentette Béciről, hogy nagyképű, attól kezdve egy csomó műsorban mást sem hallottam, csak ezt a kijelentést. Nincs a szerkesztőknek vagy műsorvezetőknek saját véleményük? Egyébként az a szegény fiú szerintem semmivel sem nagyképűbb, mint Alekosz, Éva, vagy Olivér. Nem vagyok pszichológus, de ha velem valaki beszélget, s minden második, vagy harmadik mondata az: Tudod? akkor én úgy érezném magam, hogy ez az illető vagy hülyének néz engem, vagy Karinthy szavaival élve "magyarázza a bizonyítványát"


Sok mindenhez szeretnék még hozzászólni, de mivel annyira sokkolt annak az írásnak az elolvasása, amit önökkel is közöltem, hogy nem tudom rendezni a gondolataimat.


Nagyon remélem, hogy ezen email írása nem volt fölösleges, remélem elolvassák, elgondolkoznak a leírtakról, s ha pedig még tesznek is a visszaélések, bűncselekmények ellen, annak nagyon örülnék!


További szép napot kívánok!
Üdvözlettel Pölhös Eszter


Annyira látni, hogy kit favorizál az RTL, hogy az már felháborító!


Nos, ahogy a qz.hu, úgy mi sem tartozunk az RTL Klub fennhatósága alá, és valószínűleg a mi kérésünkre sem változtatnának a fő- és kísérőműsorok szerkesztésén, mert a jelenlegi formában sikeresek, nézettek. Esetleg annyit tudunk csinálni, hogyha a csatorna egyszer meghív bennünket egy párbajra és betekintést nyerhetünk az SMS-ek feldolgozásába, akkor eljuttatjuk tapasztalatainkat és az ott látottakat (közjegyzők, azonos számról érkező SMS-ek, esetleges nagy fordulatok, stb.) néhány ezer rajongóhoz. Amennyiben lesz ilyen lehetőségünk, ugye.

Addig is az olvasói észrevételt köszönjük. Létrehoztunk egy új rovatot Levél rovat néven, ezentúl ott közöljük az érdekesebb olvasói leveleket. Küldjetek nekünk még sokat, címünk aletatet@gmail.com és ne feledjétek: Mi "csak" egy híroldal vagyunk, az RTL-nek nem rajtunk keresztül kell üzenni.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


1 komment

Címkék: valóvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr605153628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaba17 2011.03.04. 08:59:00

üdv lécci küldjétek haza évát és alekoszt nagyok egymásra találtak de kint jobb lenne nekik fojtatni
süti beállítások módosítása