HTML

Címkék

Olivér cáfolja, hogy átverés a ValóVilág

2011.02.19. 05:40 bence_


Olivért azzal vádolják, hogy beépített ember, akinek az volt a feladata, hogy feszültséget gerjesszen, és egymásnak ugrassza az embereket.

– Nem voltam tégla, nem vagyok csaló! – szögezte le a Borsnak a ValóVilág 4 kiesett vagánya.
– Nem tudtam volna három hónapig azt csinálni, amit mondanak nekem. Nincs az a pénz. Így is kikészültem a bezártságtól, tönkrementek az idegeim, le a kalappal azok előtt, akik kibírnak bent fél évet. Én gyenge voltam ehhez – mondta a villa vagánya, aki társairól sem tudja elképzelni, hogy amatőr színészek lennének.



Media_httpsorozatnezo_wcjmi



– Ez egy hatalmas hülyeség, és teljességgel elképzelhetetlen. Alekinnyóval például sok mindenről beszélgettünk, ismerem őt, és ezért tudom biztosan állítani, baromság az a vád, hogy már két héttel a beszavazó show előtt tudta volna, ő kerül be a villába. Azt sem hiszem, hogy máris eldőlt volna: Béci nyeri meg a játékot. Egyre ellenszenvesebben viselkedik, és azonkívül, hogy jóképű és takarít, egy nagyképű, öntelt tuskó – tette hozzá Olivér.

(Bors) 

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: hírek valóvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr265153596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása