HTML

Címkék

Megjött az új iWiW, de megváltást nem hozott

2010.12.17. 22:48 bence_


Pár mondatban el tudom intézni: Eddig sem szerettem, ezután sem fogom. Eddig sem használtam, ezután sem fogom. A Facebookon már az első nap több kommentet írtam és kaptam, mint az iWiW-en valaha. Próbáltam már sok közösségi oldalt, de a Facebook és a Twitter fekszik nekem a legjobban. A többin egy mondatot nem volt kedvem leírni. Lassú volt, barátságtalan, mobil app vagy nem volt vagy használhatatlan volt stb. Az új iWiW-en a menüsor nem valami barátságos, a live feed nem olyan letisztult, kiemelkedő és még folytathatnám. A Facebookon (a hibái ellenére) látszik, hogy ésszerűen van felépítve és bármelyik réteg számára elfogadható tud lenni.

Erről az egészről a következő Twitteren terjedő üzenet jut eszembe:

iWiW: szülőké és a tanároké. myVIP: cigányoké és az emosoké. Facebook: az értelmiségé. Twitter: a zseniké...
Tovább nem érdemes ragozni a témát. Ez szerintem nem megváltás.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr675153453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása