HTML

Címkék

Jackass 3D

2010.11.28. 02:33 bence_


Megnéztük tegnap az új Jackass-t moziban. Némileg egyedülálló módon se szinkron, se felirat nem volt rajta, de ez egy ilyen filmnél nem is annyira lényeges. A 3D élmény jól sikerült, a végére a lassítások kicsit soknak tűntek, de összességében rendben volt.



Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy olyan rég láttam az előző részeket, hogy már el is feledkeztem róla, milyen gusztustalan tud lenni a Jackass. Előtte rutinból megvettem a szokásos nagyobb rágcsálnivaló + literes üdítő kombót, ami jó nagy hiba volt így utólag visszagondolva. Az első 20 perc alatt simán megettem a chipset, "semmi" durva nem volt, kis ugratás jet ski-vel, méhek, ilyesmi. Aztán bedurvult a dolog. Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy volt 3D-ben vizelős, fingós, fekáliás jelenet - terepasztal FTW! Ez a Jackass-nél rendben van, de most nem tudtam olyan önfeledten nevetni, magyarul evéssel nem kompatibilis a film, illetve nagyon keveseknél. :)

Egyébként simán hozta az előző részek színvonalát, még meg kéne nézni egyszer úgy, hogy nem kajáltam előtte, úgy lesz az igazi.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr285153407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása