Mondjatok egy olyan csatornát, aki így reklámozta volna a megjelenését és az új sorozatokat? Ötletes a szeptember 3-tól már Universal Channel néven szólítandó csatorna kampányhadjárata. A Hallmark csatorna átváltozását mi is megírtuk és az átalakulását jelző videókat is mutattuk. Nos, szeptember 1-én és 2-án, az átváltozás napja előtt, Budapest forgalmasabb pontjain hirtelen rendőr ruhás hostess csajok jelentek meg promózva a Kékpróba (Rookie Blue) című sorozatot. Ki az, aki nem vesz észre három hölgyet egy nagy bannerrel a kezében a következő felirattal:
Öveket bekapcsolni, Kékpróbára rákapcsolni!
Ezen kívül még óriási Universal Channel-es, felfújható labdák is láthatóak voltak itt-ott. De hogy ne menjen haza a járó-kelő üres kézzel, tenyér nagyságú stressz oldó labdákat is osztogattak, amelyeket haza is vihettek,
hogy az otthonukba ekkor még csak labdaformában, szeptember 3-ától már csatornaként is begördüljön az Universal Channel.