HTML

Címkék

Pilot-szemle: Smith - 1x01

2010.09.04. 18:00 bence_


Az éjjel nem volt jobb dolgom, így hát gondoltam megnézem az RTL-en a Smith című sorozatot. Megvallom utána olvastam a sorozatnak, mivel semmit sem tudtam azelőtt róla és ahhoz képest, hogy képben voltam a történésekkel a pilot epizódban, meglepett a sorozat. Megfogott, mégpedig azzal, hogy hogyan szervezik meg a rablást és viszik véghez. A kezdésnél rögtön a közepébe vágtak, mondom wtf? De szerencsére aztán mint az várható volt jött a visszatekintés (tudjátok: x idővel korábban) és lassan visszaértünk a főszálig. A banda rabolt, nem is akárhogy. Aprólékos tervezés és jól kivitelezett munka egy apró gixerrel, ami nem volt előre látható. No, de sebaj így is megoldották.

Media_httpsorozatnezo_eakud

Furcsa volt Simon Baker-t ebben a szerepben látni. Nekem Simon Baker = A Mentalistával, aki jó megfigyelő képességének köszönhetően mindenki előtt rájön dolgokra, ezzel szemben ebben a szerepben igazi badass volt. Tetszett. Az epizód alatt azért volt pár olyan rész, amikor azt mondtam magamban, hogy lássuk már a rablást. Egyszóval untam, ezek a részek pedig a magánéleti részek voltak. Érdekesebb lett volna talán, ha a feleség elkezd nyomozni, kutatni a férj után, na de nem ezt tette.

Media_httpsorozatnezo_debid

A sorozat a CBS 2006/07-es idényében volt látható a csatornán, viszont csak 3 rész került levetítésre. Amúgy meg 7 részből áll a teljes sorozat, amit az RTL le fog vetíteni, ha minden igaz. Azt a pár unalmas részt leszámítva pörgött a sorozat szóval megkapja tőlem az alább látható értékelést. Ti is értékelhetitek, szóval használjátok bátran. Szerintetek milyen volt az első rész? Nekem jöhet a második.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: kritika smith pilot-szemle

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr255153123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása