HTML

Címkék

Őket néztem a héten #1

2010.03.16. 09:17 bence_


Igazából ezt a bejegyzést vasárnap kellett volna publikálnom, de mivel úgyis most ér véget a hosszú hétvége, képzeljétek azt, hogy vasárnap van. Arra gondoltam, indítok egy új rovatot, amiben majd az elmúlt héten nézett sorozatokat, esetleg filmeket összeszedem, ha volt valami említésre méltó.

Tehát őket néztem a héten:

Filmek

[REC] 2
Az első részről ódákat zengtem anno, és be kell, valljam, a második is nagyon bejött. Az első méltó felvezetése volt a másodiknak. Itt onnan folytatódtak a dolgok, ahol az elsőben elkezdtek bedurvulni. Aki válaszokat akar, az nézze meg mindenképpen. És ami a legjobb, hogy lesz folytatása. 8/10.

The Hurt Locker (A bombák földjén)
Kíváncsi voltam, hogy miért kapott 6 (azt hiszem, de fix me!) Oszkárt múlt vasárnap a The Hurt Locker. Most már világos. Igaz, hogy egy kicsit hosszú, de megéri megnézni, jó film. Simán 8.5/10.

Zombieland
Vannak benne jó poénok, de horror kategóriába sorolni még másodsorban is erős. Szódával elmegy, bár én kétszer is elindultam közben aludni. Olyan 6/10 körül van. Lehetett volna jobb.

Sorozatok

Lost 6x07 - Dr. Linus
Csak a szokásos. Kell ezt egyáltalán taglalni? Ez Lost volt, ennyi. Michael Emerson-nak meg adjanak valami díjat ezután tényleg, mert hatalmas színész, hatalmas karakterrel, ez most is látszott. De ki nem az a Lost-ban?

Life Unexpected 1x07 - Crisis Unaverted
Jó-jó, csak igazából pont az a kategória, aminél tudnék jobb néznivalót találni magamnak. The CW hangulat: pipa, Disney-s érzés: pipa, de akkor mi hiányzik? Talán Lux muterjának a hitvesét kiiktatnám. Baze sokkal jobb fej, belőle kéne több.

Melrose Place (2009) 1x13 - Oriole
Sajnos a Melrose Place-t érzésem szerint el fogják kaszálni az első évad után, és megmondom őszintén, nem is bánnám. Míg a Lost esetében a játékidő 45 perc helyett 5 percnek hat, addig az MP-nél minimum 90-nek érzem az a 45-öt. Nem lesz ez így jó. Ha a The CW nem, akkor én valószínűleg elkaszálom az 1. évad után.

How to Make It in America 1x04 - Unhappy Birthday
HBO-s sorozat, ebből már sejthető, hogy megvan a maga hangulata. Túl sokat nem tudok róla mondani, tényleg az egyedülálló hangulattal vett meg magának. A főcímet minimum érdemes csekkolni, nekem nagyon bejött. Szerintem nincs párja ennek a sorozatnak, bár ez nem feltétlenül jelent magában magas értékelést, ettől függetlenül engem már megvett magának az 1. évadra.

Skins 4x05 - Freddie
Szenvedős rész volt, már azon gondolkodtam közben, hogy én itt búcsúzok el a Skins-től, és ami a legrosszabb, hogy az előzetes alapján a 4x07 is ilyen volt, bár azt nem láttam még.

Skins 4x06 - JJ
...és itt gondoltam meg magam. A 4. évad legjobb része volt (JJ barátnőt talált magának at last, mondhatnánk - pillanatkép lentebb). Végre nevettem is, ami régen fordult elő a Skins esetében. Még újranézős is lehet, akár.

The Big Bang Theory 3x17 - The Precious Fragmentation
Eljött a LOTR-es rész, amiről itt írtunk korábban. Szerintem nincs miről beszélni, tartja a szintet a TBBT, én pedig maradok hűséges nézője.

Amivel kicsit el vagyok most csúszva, az a Parenthood (2009), Sons of Tucson és a Life Unexpected, mindből 1-1 résszel. A héten visszatér a South Park a 14. évaddal, a FlashForward az évad második felével, valamint lesz még The Pacific, ami szintén HBO-s minisorozat. Nem is tudom, hogy melyik várom leginkább. Mind jó lesz érzésem szerint.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: sorozatok filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr675152804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása