HTML

Címkék

Skins

2008.05.07. 23:43 bence_


Skins. Ez a név 600-800 ezer briten kívül nem olyan sok embernek mond bármit is. Valószínűleg ismeri még néhány magyar és talán párszáz ezer külföldi, akiknek van valamilyen sorozatokkal foglalkozó oldalhoz hozzáférésük vagy hazájukban már adják a sorozatot.

Slav3r avatarján láttam meg először a Skins plakátját, aztán láttam, hogy felkerült az egyik torrent oldalra a teljes 2. évad. Nem sokan szedték le, kb 5-10 embernek kellett. Megnéztem IMDB-n, hogy mégis mi ez és 9.0/10 értékelése volt. Ilyen magas értékelést nem tudom, kapott-e mostanában valami (biztos). Aztán mentem Sorozatjunkie-ra és ott is minden cikkben csak arról írtak, hogy ez egy baromira eltalált sorozat. Lehúztam hát én is és 2 nap alatt megnéztem az 1. évadot.

Vélemény: a legjobb. Ilyen tinisorozatot és drámát még életemben nem láttam. Komolyan függő lettem. Ma elkezdtem a 2. évadot, felkeltem reggel 8- kor és délig néztem. Nem tudom, volt-e már olyan sorozat, amiért ilyenre képes lettem volna. Ja, igen: nem adják még nálunk, de egyébként is tessék szigorúan angolul nézni, elég nehéz megérteni, brit angollal beszélnek, sok a szleng.

Most sietek vissza, jön a 2×05, csak addig volt időm írni, amíg áthúztam a másik gépről a cuccot.

★★★★★ - „A legjobb.”

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: sorozatok

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr745152792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása