HTML

Címkék

Lebeszélték a táncról a Szombat Esti Láz sztárját

2013.03.16. 14:43 bence_


Südi Iringó partnereként perdül táncra hétről hétre Istenes Bence az RTL II Szombat Esti Láz című produkciójában. A műsorvezető úgy döntött, a megmérettetésre készülve nem csak lépéseket les el Travoltától, hanem stílusában is újra életre kelti a hetvenes évek diszkósztárját, Tony Manerót.

- Korábban sosem táncoltam, nem vagyok különösebb tehetség. Az iskolai szalagavatón, amikor anyukám meglátta, hogy a keringőnél az első sorban állok, azt tanácsolta, inkább menjek hátrébb. A diszkóban bezzeg minden alkalommal felkarcoltam a parkettet.

A műsor miatt most az egész életem a tánc körül forog. Inspirációnak megnéztem a legendás Saturday Night Fever című filmet, Travolta hatalmas figura - állapítja meg Istenes Bence.

Forrás: STOP/Sorry

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr965154188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása