HTML

Címkék

Augusztus 21-én Barátok közt és Jóban Rosszban maraton

2011.08.12. 15:15 bence_


Augusztus 21-én a Barátok közt és a Jóban Rosszban több korábbi részét is láthatják a nézők, másnap már új epizódok jönnek.

Augusztus 21-én Barátok közt-maratont tart az RTL Klub, 13.20-től - amolyan felzárkóztatásként - leadja a nyári szünet előtti tíz részt. A napi sorozat másnap már új részekkel tér vissza, augusztus 22-én 20.25-től az 5749. epizódot láthatják a nézők.

A Tv2 rivális produkciója, a Jóban Rosszban szintén augusztus 22-én (20.15-től) jelentkezik új részekkel, itt az 1530. epizóddal indul az évad. Előző nap a kórházas napi sorozat is egy hasonló maratonnal kezd, 12.45-től hat epizód kerül képernyőre. (origo)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: hírek barátok közt jóban rosszban

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr325153805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása