HTML

Címkék

Webtévések

2010.11.30. 02:59 bence_


Mostanában az van, hogy random mész mondjuk az Arénában vagy hasonló helyen és látsz mindig 2-3 tagot, akik a primetime alatt, amikor a legtöbb vásárló van mikrofonnal és kamerával vadásznak emberekre. Múlt pénteken néhányan sétáltunk és leszólított minket két lány egy dobókockás bumszlival a mikrofonon, hogy válaszolnánk-e néhány kérdésükre. Gyorsan végigtekintettem rajtuk, kb 15-16 évesek lehettek, gondoltam biztos nem szakújságírókba botlottunk, akik az iPad 2 vélt újdonságairól akarják kérdezni az "utca emberét", így én passzoltam az interjút, ahogy a többiek is. Azóta se tudom, hol jelent volna meg.

Még szeptemberben, szintén az Arénában fotóztam ezeket a webtévéseket. Őket sikerült aztán beazonosítani, mert a mikrofonra a neon szó volt írva.



Úgy néz ki, hogy ez valami új őrület. A juj.hu után most mindenki saját webtévét szeretne üzemeltetni, azzal a különbséggel, hogy a jópofa juj.hu-s emberke helyett általában egy anorexiás fiúcska vagy tinicsaj próbál meg kérdéseket feltenni kisebb-nagyobb sikerrel.

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr725153415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása