HTML

Címkék

Big Brother: Pongó legyőzte a rákot

2013.04.17. 15:01 Tévénéző


Tíz év után tért vissza a képernyőre Pongó, a Big Brother Pigmeusa. Az egykori valósághős a kamerák elôtt azt is elárulta, hogy éveken át az életéért küzdött - írja a Bors.

Lassan Zoltán, azaz Pongó a Big Brother első szériájának legőrültebb figurája volt, aki a műsorban többek között száz órán át virrasztott, hogy napokig kép­ernyőn legyen. Nem is csoda, hogy szinte azonnal lecsapott rá a konkurens RTL Klub, igaz, a ValóVilágban töltött egy hét neki már nem a játékról, az életéről szólt.

pongo.jpgFotó: Bánkúti Sándor

– Nem akartam erről beszélni, de téged és a műsorodat is szeretem annyira, hogy elmondom: akkor már nagyon beteg voltam, aztán huszonhat műtétem volt – mondta Pongó a szerda esti Frizbi felvételén. – Féltéglányi tumort találtak bennem. A feleségem, közeli hozzátartozóim tudtak róla, de az anyósom, az édesanyám például most, a Frizbiből fogja megtudni – magyarázta a bugyiárus, aki a Bors kérdésére az okokról is beszélt.

– Nem akartam sem az üzleti partnereimet, sem másokat megijeszteni, hogy azt higgyék, halálos beteg vagyok, és ez az üzletem sikerességére is rámehet. Tíz év telt el, élek. Túl vagyok rajta.

Pongó egyébként az elmúlt évtizedben még többet tett az egészségéért, mint korábban. A 48 esztendős pigmeus mindennap edz, színtiszta izom, és azt sem titkolta, rövid felké­szülés után bármikor képes lenne Guinness-rekordot dönteni konditermi edzésben.

– Ha kell, száz órán át is nyomom. Ha valakit érdekel, nyugodtan keressen – büszkélkedett Pongó.

(Forrás: Bors)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: bulvár big brother

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr395231431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása