HTML

Címkék

Van, amiben a TV2 jobb az RTL Klubnál

2013.04.13. 00:38 Tévénéző


A TV2 reggeli műsorának nézettsége az év eleje óta folyamatos növekvő tendenciát mutat, a Mokka és a Tények Reggel a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban piacvezető a reggeli idősávban, a Tények Reggel április első hetében 34% fölötti közönségarányt ért el.

Kiemelkedő nézettséget produkál a Mokka. A TV2 reggeli magazinműsorának januári átlagos közönségaránya 19,5%-os volt, míg márciusban már 20,7%-os, április első hetében pedig 22,9%-ra emelkedett. A Mokka piaci részesedése tovább növekedett az RTL Klub új reggeli műsorának indulása óta. Március 11- április 8. között a 18-49 éves tévénézők mindössze 7,3%-a választotta az RTL Klub műsorát a 8.08 adásideje alatt.

György Bence, a TV2 Aktuális műsorainak főszerkesztője elmondta: „ A Mokka erőssége népszerű műsorvezető párosaiban, valamint abban rejlik, hogy fajsúlyos, társadalmat érintő napi aktuális kérdések mellett egyaránt foglalkozik könnyedebb, szórakoztató témákkal is."

A Mokka mellett a Tények Reggel is veretlen, április első hetében a TV2 reggeli hírműsorát a 18-49 éves nézők 34,6%-a választotta, míg az azzal egy időben az RTL Klubon futó műsor 3,6% SHR-t, az m1-en látható Ma Reggel 10% SHR-t ért el. A Tények Reggel nézettsége a Mokkához hasonlóan szintén folyamatos növekvő tendenciát mutat, a hírműsor átlagos közönségaránya januárban 29%-os, míg márciusban közel 32%-os volt.

(Adatok: Nielsen Kft/TV2 kutatás)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: hírek rtl klub tv2 nézettség

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr75220438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása