HTML

Címkék

Munka helyett berúgott VV Éva

2013.03.05. 14:05 bence_


Szombat este több százan várták Kajászón, de nem jelent meg a meghirdetett rendezvényen a volt valóságshow-szereplő.

VV Éva és VV Cristofel léptek volna fel szombaton este egy kajászói szórakozóhelyen, ám csak a kubai csődör jelent meg a helyszínen.

„Évát egész nap nem tudtuk elérni. Nem vette fel a telefonját, biztosan megint berúgott vagy bedrogozott. Szeretem és becsülöm őt, de amit csinál, az már sok. Nem értem, hogy miért csinálja ezt. Ha nem ivott volna, most pénzt kereshetett volna, de ehelyett eldobta magától a lehetőséget" – mondta a Hír24-nek Cristofel.

(Fotó: RTL Klub)

Évát több százan várták a jól meghirdetett rendezvényen, ám miután egész nap elérhetetlen volt, a szervezők gyorsan mást szerveztek a helyére. „El tudtam volna végezni a munkám, mert este nyolcra már józan voltam. Mi közöd hozzá, ha megittam napközben egy rosét a barátommal? Attól még nem kell lemondani a melóm, főleg ha behirdeted!" – üzente a Facebookon vasárnap a fellépés szervezőjének Éva.

(Hír24)

A csatorna forrása: https://kozvetitesek.tv


Szólj hozzá!

Címkék: bulvár valóvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://tevenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr755154143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása